AANPAK.

De werkwijze gebaseerd op 4 stappen:
vraagstelling, analyse, plan van aanpak en uitvoering.

STAP 1

VRAAGSTELLING.

 Wat wilt u zelf graag anders zien binnen uw organisatie?
Wat is de stip op de horizon?
Wat verwacht u van Monique de Koning?

Efficiënt en effectief

STAP 2

ANALYSE.

Het proces zelf
Inzichtelijk maken van het huidige proces binnen een organisatie of afdeling. Procesmatig denken binnen organisaties is niet voor iedereen even makkelijk en krijgt vaak te weinig aandacht. 
 
Medewerkers in het proces
Door een interview met medewerkers wordt snel duidelijk wat er speelt binnen de organisatie en hoe dit aansluit bij de plannen, de strategie en de toekomstvisie van het management. Ook wordt snel duidelijk hoe bepaalde officiële en officieuze processen verlopen.

STAP 3

Plan van aanpak.

Door een pragmatisch aanpak en met een hands-on mentaliteit wordt er een plan van aanpak gemaakt voor de nieuwe situatie. Samen met medewerkers en leidinggevenden wordt duidelijk welke stappen waarden hebben voor de klantvraag en welke niet. In heldere en persoonlijke communicatie naar alle betrokken medewerkers toe wordt de nieuwe aanpak langzaam gevormd.

STAP 4

Uitvoering.

Monique begeleidt de stappen naar het nieuwe proces en gaat samen met medewerkers en leidinggevenden aan het werk. Zij hebben de kennis en zij weten als geen ander hoe het in de praktijk werkt. Dit is de manier om medewerkers op te leiden tot verbeteraars in hun eigen werkomgeving. 

Vragen over omzet, productie of andere commerciële vraagstukken?